ААА

Учасники процедур закупівель Державного акціонерного товариства «Чономорнафтогаз» (Замовник) можуть звертатися зі скаргами щодо умов документації процедури закупівлі та/або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника під час проведення процедур закупівель до Локальної конфліктної комісії Замовника (ЛКК), яка здійснює розгляд та приймає рішення за скаргами. З Положенням про ЛКК можна ознайомитись за посиланням.

Учасники мають право звернутись до Центральної конфліктної комісії Національної акціонерної «Нафтогаз України» (ЦКК) стосовно рішення, дії або бездіяльності Замовника або ЛКК. Крім ситуацій, які вимагають оперативного реагування з боку ЦКК, ЦКК розглядає скарги тільки у разі, якщо їх розглянуто та залишено без задоволення ЛКК.

Зазначена можливість не впливає на право Учасника звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України (у випадках, передбачених законодавством України) або до суду.
Звернення, скарги надсилаються офіційними листами або електронною поштою.

Адреса, за якою можуть звертатися Учасники до ЛКК:
вул. Шолуденка, 1, м. Київ, 04116, Україна,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Адреса, за якою можуть звертатися Учасники до ЦКК:
вул. Богдана Хмельницького, 6, м. Київ, 01601, Україна,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Скарга має містити:

  1. Повне найменування скаржника, його місцезнаходження, а також найменування представника скаржника, якщо скарга подається представником.
  2. Реквізити процедури закупівлі, яка оскаржується.
  3. Зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства або внутрішнього документа Групи Нафтогаз, які на думку скаржника порушені.
  4. Викладення обставин, опис фактів, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги, аргументує підтвердження позиції. У скарзі зазначаються відповідні положення документації процедури закупівлі чи рішень, дії або бездіяльності Замовника, що стали предметом скарги з поясненням яким чином це порушує його права а законні інтереси.
  5. Вимоги скаржника або його представника із відповідною аргументацією.
  6. Підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги.
  7. Інша інформація, яку скаржник вважає за потрібне зазначити.